Prabėgo jau antra savaitė naujų patirčių

  • Paskelbė : Darius J. Kazlauskas
  • Paskelbta: 2024-10-25
  • Kategorija: Aktualijos

Mokytoja-asistentė Annabel Joy Brazaitis Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijoje jau dvi savaites aktyviai įsilieja į ugdomąsias veiklas pagal iš anksto numatytą planą integruoti literatūrą ir poeziją į ugdymo procesą.
Pirmąsias dienas su Annabel daugiausiai laiko skyrėme susipažinimui su bendrosiomis programomis, konkrečiau, su anglų (pirmosios) užsienio kalbos programa. Analizavome dalyko žinių perteikimo per kompetencijas svarbą, tyrinėjome ugdymo turinį, jau parengtą modulį ,,Pažintis su grožine literatūra anglų kalba“ dėl aktualumo mokytojos-asistentės tikslams pasiekti.
Annabel domisi viskuo, kas sieja mokytojo darbą su Lietuvoje vyraujančiomis naujovėmis, kurių tikrai netrūksta. Kartu aptarėme anglų kalbos valstybinio brandos egzamino (I ir II dalis) struktūrą, vertinamus mokinio gebėjimus, kalbėjimo ir rašto darbų vertinimo lentelėse pateiktus vertinimo kriterijus, jų aprašymą ir taikymą ir daug kitų detalių, kuriomis vadovaujamės mokytojo darbe su ugdytiniais.
Annabel vienas tikslų pamokoje – supažindinti mokinius su įvairiais literatūros, poezijos kūriniais anglų kalba, analizuoti juos taip plečiant mokinių kultūrinį akiratį, turtinant žodyną, ugdant kritinį ir kūrybinį mąstymą. Aptarėme taip svarbų mokiniams gebėjimą argumentuotai pateikti savo nuomonę, remtis įvairiais šaltiniais. Ugdymas per literatūrinį pažinimą, nebejotinai praturtins mokinių vertybinį pamatą per platesnę pažintį su literatūros pasauliu.
Po pirmųjų susitikimų su mokiniais diskutavome su Annabel apie jos pirmuosius įspūdžius ir pastebėjimus. Ji minėjo, kad mokiniai pamokose dėmesingi, iš pradžių drovūs atvirai diskusijai, tačiau kai kurie iš tiesų stebino gausiomis literatūros žiniomis ir atvirumu pokalbiui. Aptarėme, kaip svarbu atliepti kiekvieno mokinio lūkestį taip, kad kiekvienas būtų įtrauktas į veiklas pagal savo gebėjimus tais atvejais, kai žinios nėra tolygios. Annabel teiravosi mokinių, kokio turinio jie pageidautų, kad galima būtų pamokos turinį „pritraukti“ prie mokinius dominančių temų.
Džiugina mokinių atvirumas bendradarbiavimui. Pačiomis pirmosiomis dienomis, tik viešniai atvykus į gimnaziją, mokiniai noriai sutiko tapti iniciatyvinės pagalbos grupės nariais – pagal poreikį talkinti mokytojai-asistentei gimnazijos erdvėse. Smagu matyti juos susibūrusius aplink mokytoją ar laukiančius atvykstant diskusijai apie laisvalaikiu rekomenduojamus paskaityti kūrinius.
Kalba – puikus įrankis, ypač, kai jis tampa ne tik darbo pamokoje instrumentu, bet ir elementaraus bendravimo, pagalbos ir pramogos elementu.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Vita Mėlenienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.50 - 10.35
  • 4. 10.55 - 11.40
  • 5. 12.00 - 12.45
  • 6. 12.55 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.35
  • 8. 14.45 - 15.30