35-ta veikla - Atidaus skaitymo paslaptys

Mokytojos patirties dalybos

Pirmiausia užsiėmimuose išsiaiškinome savo požiūrį į skaitymą, parodėme savo techninio skaitymo lygį, pasakojome  perskaitytas istorijas.

Deklamuojame  eilėraščius.

Skaitome įvairias (chemijos, biologijos, istorijos, matematikos) užduotis ir mokomės  išskirti pamatinius žodžius. Sudėti loginius kirčius. 

Aiškinami teksto suvokimo principai. Vaikai prisipažino, kad  nesuvokia žodžių reikšmės, nesupranta. Todėl daug dėmesio skiriame stalo žaidimams ,,Pasakyk žodį kitaip". 

Mokiniams patinka, užsibūna ir ilgiau. Žaidimai – pagrindinis kelias į žodyno turtingumą ir vaizdingumą. Užsiėmimuose vyrauja labai puiki atmosfera. Mokiniai tapo atviresni, prašo net pagalbos ir pertraukos metu. Užduoda klausimų įvairia tema.

„Gaila, kad užsiėmimai vyksta vėlai, kuomet mokiniai yra pavargę. Sensorinis kambarys aplankytas, bet mieliau užsiėmimai vyksta klasėje.

I-ose klasėse galėtų visiems būti privaloma tokia pamoka.

Gaila, bet trūksta metodinės medžiagos, kaip vykdyti tokią veiklą.

Šiaip man patinka, tik dokumentacija ir tikrinimas pjauna savivertę, nes nėra geresnio teisėjo kaip sąžinė.“

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.50 - 10.35
  • 4. 10.55 - 11.40
  • 5. 12.00 - 12.45
  • 6. 12.55 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.35
  • 8. 14.45 - 15.30