Mokytojos patirties dalybos
Pirmiausia užsiėmimuose išsiaiškinome savo požiūrį į skaitymą, parodėme savo techninio skaitymo lygį, pasakojome perskaitytas istorijas.
Deklamuojame eilėraščius.
Skaitome įvairias (chemijos, biologijos, istorijos, matematikos) užduotis ir mokomės išskirti pamatinius žodžius. Sudėti loginius kirčius.
Aiškinami teksto suvokimo principai. Vaikai prisipažino, kad nesuvokia žodžių reikšmės, nesupranta. Todėl daug dėmesio skiriame stalo žaidimams ,,Pasakyk žodį kitaip".
Mokiniams patinka, užsibūna ir ilgiau. Žaidimai – pagrindinis kelias į žodyno turtingumą ir vaizdingumą. Užsiėmimuose vyrauja labai puiki atmosfera. Mokiniai tapo atviresni, prašo net pagalbos ir pertraukos metu. Užduoda klausimų įvairia tema.
„Gaila, kad užsiėmimai vyksta vėlai, kuomet mokiniai yra pavargę. Sensorinis kambarys aplankytas, bet mieliau užsiėmimai vyksta klasėje.
I-ose klasėse galėtų visiems būti privaloma tokia pamoka.
Gaila, bet trūksta metodinės medžiagos, kaip vykdyti tokią veiklą.
Šiaip man patinka, tik dokumentacija ir tikrinimas pjauna savivertę, nes nėra geresnio teisėjo kaip sąžinė.“