43-a veikla - Atradimai matematikoje

Mokytojų pastabos

Matematikos ,,Atradimų matematikoje“ pagrindinis uždavinys – per skaitymo įgūdžius argumentuojant atliekamus žingsnius padėti suprasti tekstinę informaciją ir ją panaudoti matematiniams modeliams konstruoti.

Pastebėta, kad mokiniams sunku rašytinį tekstą konvertuoti į matematinę kalbą. Labai sunkiai tai pavyksta mokiniams, kurie prastai skaito. Pagalba atėjo iš lietuvių kalbos mokytojų ,,Atidaus skaitymo paslapčių“ modulio.

Pagrindinės veiklos I gimnazijos klasės mokiniams ir skiriamos rašytinės informacijos skaitymui, analizavimui ir jos pagalba matematinių modelių sudarymui.

Kadangi šiose veiklose dalyvauja ir mokiniai, kuriems tai padaryti didelių sunkumų nėra, tai jiems skiriamos veiklos matematiniam komunikavimui ugdyti.

Mokiniai sėkmingai įveikia paruoštas užduotis dirbdami komandoje, porose. Bendrauja ir bendradarbiauja, padeda vienas kitam.

Ieško informacijos internete ir ją panaudoja savo veikloje. Taiko skaitmeninius įrankius uždavinių sprendimui. Sužino ir taiko įvairius sprendimo būdus.

Mokiniai ugdomi bendrauti, ieškoti sprendimų, logiškai mąstyti. Gilinti matematines žinias, domėtis matematikos istorija.

Mokiniai užsiėmimų metu turi galimybę plačiau sužinoti senovės matematikos istoriją, rašytojų biografijos faktus susijusias su matematika. Sprendžiame gyvenimiškų situacijų problemas matematiniais modeliais.

Pasitarę su mokiniais planuojame propaguoti matematikos mokslo svarbą, domėjimąsi matematika parengiant ir pristatant sėkmingiausiai pavykusiais veiklas 9-10 gimnazijos klasių mokiniams birželio mėnesį.

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 08.55 - 09.40
  • 3. 09.50 - 10.35
  • 4. 10.55 - 11.40
  • 5. 12.00 - 12.45
  • 6. 12.55 - 13.40
  • 7. 13.50 - 14.35
  • 8. 14.45 - 15.30