Interneto svetainės turinys dar kuriamas. Atsiprašome už galimus laikinus neatitikimus.
Erasmus+ strateginių partnerysčių KA2 projektas
Nr. 2016-1-ES01-KA219-025074_2
‘Life on stage: learninrg to perform – performing to learn‘
„Gyvenimas scenoje: mokydamiesi vaidiname – vaidindami mokomės“
Tipas – Erasmus+ (KA2) švietimo mainų paramos fondas
Skirtas finansavimas – 8000 Eur.
Vykdymo laikas – 1 m. (2016-2017 m. m.)
Projekto tikslai apima siekius:
- tobulinti mokinių lingvistinę kompetenciją mokantis užsienio kalbos mokytojų sukurtų tiesioginių bendravimo situacijų metu; n
- audoti teatrą, vaidybą kaip priemonę pagerinti užsienio kalbos žinias ir kaip ryšį tarp moksleivių iš skirtingų šalių dalintis kultūriniu turiniu tarpgrupinių užsiėmimų metu;
- didinti informuotumą apie kultūrinę įvairovę tarp labai skirtingų Europos vietų – šiuo atveju, miesto aplinkos, kaimo vietovių pietuose su pramonine šiaure.
Kodėl svarbu dalyvauti tarptautiniu mastu? Ogi dėl keleto priežasčių:
- Lingvistiniu požiūriu galima teigti, kad anglų kalba yra svarbi priemonė bendradarbiaujant ir siekiant užtikrinti mokymosi situacijų efektyvumą;
- Kalbant apie informacinių technologijų naudojimą suprantame, kad atstumas tarp šalių partnerių priverčia naudoti skaitmenines bendravimo priemones ir darbus (elektroninį adresą, video konferencijas, darbines platformas ir skaitmenines erdves). Be to, kai kurie numatomi produktai reikalauja mokinių skaitmeninių įgūdžių redaguojant video medžiagą, garsą, prezentacijas.
- Kultūriniu požiūriu projektas suteikia galimybę identifikuoti ir susipažinti su Europos vietovėmis (papročiais, tradicijomis, literatūra ir pan.), nutolusiomis viena nuo kitos ir įgyti vertingos patirties.
- Projektą galima vadinti naujovišku, nes jo pagalba atsisakoma tradicinių pamokų ir siekiama mokyti(s) eksperimentuojant realių situacijų pagalba. Sekant švietimo reformų šiuolaikines tendencijas mokytojai siekia sukurti tokią mokymosi aplinką, kurioje mokiniai mokytųsi.
- Konkrečiai šio projekto atveju teatras yra pasirinktas kaip aplinka, kurioje įmanoma tobulinti tuos kalbos įgūdžius, kurie reikalingi patirti komandinio darbo sėkmę, kuri, kaip žinome, labai svarbi siekiant išmokimo.
- Projekto sėkmė turėtų pademonstruoti, kad padidėjusi tam tikros srities konkurencija, šiuo atveju mokantis užsienio kalbos, pagerina mokinių mokymosi patirtį, tuo pačiu pasitarnauja siūlymui mokykloms, šiuo atveju aukštesniųjų klasių moksleivių, atsinaujinti.
- Kita vertus, projektas remiasi kitų mokyklų, naudojusių teatrą kaip įrankį pamokose, patirtimi. Tų mokyklų patirtis itin teigiamai vertinama tiek mokinių įsitraukimu, tiek galutinių projekto rezultatų kokybe.
Pamokų laikas