icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Interneto svetainės turinys dar kuriamas. Atsiprašome už galimus laikinus neatitikimus.

Atidaus skaitymo paslaptys

35-ta veikla - Mokytojos patirties dalybos

Pirmiausia užsiėmimuose išsiaiškinome savo požiūrį į skaitymą, parodėme savo techninio skaitymo lygį, pasakojome  perskaitytas istorijas.

Deklamuojame  eilėraščius.

Skaitome įvairias (chemijos, biologijos, istorijos, matematikos) užduotis ir mokomės  išskirti pamatinius žodžius. Sudėti loginius kirčius. 

Aiškinami teksto suvokimo principai. Vaikai prisipažino, kad  nesuvokia žodžių reikšmės, nesupranta. Todėl daug dėmesio skiriame stalo žaidimams ,,Pasakyk žodį kitaip". 

Mokiniams patinka, užsibūna ir ilgiau. Žaidimai – pagrindinis kelias į žodyno turtingumą ir vaizdingumą. Užsiėmimuose vyrauja labai puiki atmosfera. Mokiniai tapo atviresni, prašo net pagalbos ir pertraukos metu. Užduoda klausimų įvairia tema.

„Gaila, kad užsiėmimai vyksta vėlai, kuomet mokiniai yra pavargę. Sensorinis kambarys aplankytas, bet mieliau užsiėmimai vyksta klasėje.

I-ose klasėse galėtų visiems būti privaloma tokia pamoka.

Gaila, bet trūksta metodinės medžiagos, kaip vykdyti tokią veiklą.

Šiaip man patinka, tik dokumentacija ir tikrinimas pjauna savivertę, nes nėra geresnio teisėjo kaip sąžinė.“

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas